
Korozyona karşı koruyucu, dekoratif özellikler kazandıran yüzey koruma işlemidir.
Boya iki önemli unsuru içerir. Birincisi korumak ikincisi ise estetik görünüm oluşturmaktır. Boya ile ilgili müşteri ihtiyaçlarının büyük bir bölümü, uygulama sonucunda elde edilen kuru filmin renk, görünüm, yapışma, sertlik, dayanıklılık ve direnç gibi özellikleriyle ilgilidir.
Yaş Boyama Uygulama ve Kurutma Kabinleri
Boyama anında 20-24 ºC, kurutma anında 60 – 80 ºC aralığında çalışmaktır.
Kabin içerisinde oluşan pis havayı filtre ederek kabin dışına göndermekte, dışarıdan aldığı havayı yine filtre ederek temiz hava ile doldurmaktadır. Kabin içerisinde homojen hava ve ısı dağılımı vardır.

KABİN A (1 ADET)
Otobüs, zırhlı araç, askeri araç, treyler boyama ve kurutma yapabilecek şekilde dizayn edilmiştir.
Kabin Boyutları

KABİN B (3 ADET)
Kabin Boyutları

KABİN C (1 ADET)
(VİNÇLİ SİSTEM – 3 TON)
Kurutma fırını ve kabin arasında hareketli vinç sistemi ile ağır parçalar hem fırına hem de kabine taşınır.
Kabin Boyutları

FLASH-OFF KABİNİ
Bu kabin astar uygulama ve son kat boya uygulaması biten malzemelerin kurutma öncesi bekletileceği aynı zamanda kurutma olarak da kullanılabileceği kabin olarak tasarlanmıştır. Bu kabin 20 – 80 ºC aralığında çalışmaktır. Flash-off bekleme anında malzeme üzerine, filtresi sayesinde toz partikül düşmesi engellenir.
Kabin Boyutları


KURUTMA FIRINLARI
Bu fırın tüm prosesleri tamamlanmış malzemelerin kurutma işlemini tamamlamak için uygulanmıştır. Sistem termobloklu dizayn edilerek fırın içindeki hava sirkülasyonunun her yerde homojen olması sağlanmıştır.
Çalışma sıcaklığı max. 200 ºC ve fırında kalma süresi dijital göstergeleri sayesinde ayarlanmaktadır. Ve verilen sıcaklık değeri ve zamanı tamamlandıktan sonra sistem sesli uyarı vererek kendini resetlemektedir.